כל החיים שלי התבאסתי על ילדותי העשוקה בתור ילד פלא גאון בלתי מזוהה שלא שובץ מעולם לבית-ספר למחוננים המותאם לצרכיו.

ai27

Well-known member
מעולם לא הייתי בשום כיתת מב"ר, כפי מה שכתבתי לך מספר פעמים.
לשקר הזה אין רגלים.
הסיבה היחידה שאני מכיר את הביטוי (יחסית חדש) הוא שבפעמים הראשונות שכתבת פה דיברת על ששיבצו אותך למב"ר במקום למחוננים.
לא הבנת. קודם כל, בניגוד למה שמקובל לחשוב, ציונים הם לא מדד אמין לשכל, שזה לא דבר שאנחנו יודעים אותו כבר מהמאה ה-20 בעקבות הציונים של לדוגמה אלן טיורינג, אילון מאסק, ברק אובמה, דונלד טראמפ ונוספים, אלא כבר מהמאה ה-19 בעקבות הציונים של לדוגמה תומאס אדיסון, אלברט איינשטיין, מילבה מאריץ', ניקולא טסלה ונוספים. אם כך, אז למה עדיין משתמשים בהם לא רק כמדד להצלחה במקצוע מסוים או קורס מסוים, שזה עוד מילא, אלא כמדד לשכל בכלל?
אתה לא יכול לקחת את מי שהציונים וההישגיםשלהם היו מעולים כהצדקה לבינוניות שלך

גם הטענה על הציונים ה"נמוכים" של איינשטיין הייתה בגלל שלצד הצטיינותו במקצועות שעניינו אותו, הזנחתו מקצועות אחרים גרמו לכך שהוא לא קיבל מלגה מלאה (מה שחייב אותו לעבוד במשרד הפטנטים במקביל ללימודיו)
זה דבר ראשון. דבר שני, למרות שציונים הם מדד גרוע לשכל
ציוניך הנמוכים הם מדד למשהו אחר:
אתה לא מצליח לזכור
ולא מצליח להבין

לכן לא התקבלת לתואר באוניברסיטה עם תנאי קבלה
ועכשיו זה מה שימנע מהתואר שלך לקדם אותך לתארים מתקדמים או עבודה

זו בעיה קשה
 

Topale1

Active member
לא משנה מחונן או לא
בחיים גם צריך מזל
אגב הכרתי מחוננים - אתה לא כזה - ציונים פח
 

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
לא משנה מחונן או לא
בחיים גם צריך מזל
לא מזל באותה המידה כמו לא להיות מוקף במפגרים בסגנון "עיניים להם ולא יראו" אבל כן, בעיקרון כן, אני מניח שגם "מזל" אנחנו יכולים לקרוא לזה.
אגב הכרתי מחוננים
לא בהכרח. כיום עוד לא יודעים לזהות מחוננות. מבחני המחוננות המודרניים מזהים כמחוננים יותר לא-מחוננים המזוהים בטעות כמחוננים מאשר מה שהם מזהים מחוננים אמיתיים. בהערכה גסה, בערך שני שלישי מהמזוהים כמחוננים, אינם מחוננים. רוב המחוננים, אינם מזוהים לעולם.
אתה לא כזה
לא רק שאני מחונן, אני מחונן-על.

את זה אומרות העובדות, הראיות וההוכחות.

לא אני.
ציונים פח
ציונים הם לא מדד אמין לשכל. שזה לא דבר שאנחנו יודעים אותו ממאה השנים האחרונות בעקבות הציונים של לדוגמה אלן טיורינג, אילון מאסק, ברק אובמה, דונלד טראמפ ונוספים, אלא כבר ממאתיים השנים האחרונות בעקבות הציונים של לדוגמה תומאס אדיסון, אלברט איינשטיין, מילבה מאריץ', ניקולא טסלה ונוספים. הסיבה היחידה שממשיכים להשתמש בהם לא רק כמדד לידע במקצועות ספציפיים שזה עוד מילא, אלא כמדד לשכל בכלל, זה פשוט כי לא יודעים יותר טוב.

הציונים שלי הם לא פח. הם נעים לכל אורך הסקאלה, שככה דרך אגב נראים ציונים של גאון אמיתי, אם בכל זאת להתאמץ ולנסות להפיק איזשהו משהו מציוניו של אדם כניסיון להסיק על שכלו.

כמו דיברגנט היית טיפש מידי מכדי להבין את הנקודה שניסיתי להסביר לג'קי ולכן כמו דיברגנט נכשלת להבין שלא הראיתי לג'קי ציונים גבוהים אלא ציונים שיתאימו למה שניסיתי להסביר לג'קי.

אסיים בזה שאגיד שבן-אדם שחוזה מראש מניות וסחורות שעולות לאחר מכן במאות ואלפי אחוזים, שכשהוא בן 24 ברוקרים באמריקה עם תארים כלכליים מאוניברסיטאות בממלכה המאוחדת מבקשים ממנו ללמד אותם איך עושים אלפי אחוזים בשנה ומעבירים מיליונים שלהם ושל אחרים מנקודה לנקודה בהתאם להנחיותיו, שכשהוא בן 25 כבר כותבים עליו דוקטורט, שחוזה מראש שורת אסונות טבע, שחוזה משברים כלכליים גלובאליים, שחוזה תוצאות בחירות עוד מלפני שהמועמדים הכריזו בכלל על מועמדותם ושחוזה זמני מוות של אנשים, זאת עוד מלפני כל עבודותיו המדעיות והספרותיות, החשובות ביותר שנכתבו מאז ומעולם, ושהיקפן נאמד במיליוני מילים, כזה בן-אדם לא צריך לקבל ציונים גבוהים בשביל להוכיח כמה שהוא גאון (לא שאין לי קורסים גם אם ציונים כאלו אבל נגיד...).

הייתי חושב שאתה ממש טיפש בשביל לחשוב ככה, אבל בסופו של דבר, הבעיה כאן, לפחות כרגע, היא שכנראה אתה פשוט לא מכיר אותי ואת הישגיי. אז הנה. עכשיו אתה מכיר 🤷‍♂️

שאלות? בקשות?

giphy.gif
 

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
צניעות לא תזיק לך
לא מכיר וגם לא רוצה להכיר
יכול להיות שלא תהיה לך ברירה, בהתחשב בכך שבעתיד אני אהיה מפורסם בכל העולם וידברו עליי רבות בחדשות, בעיתונים, באינטרנט, בתרבות, וכן הלאה וכן הלאה.
 

ai27

Well-known member
יכול להיות שלא תהיה לך ברירה, בהתחשב בכך שבעתיד אני אהיה מפורסם בכל העולם וידברו עליי רבות בחדשות, בעיתונים, באינטרנט, בתרבות, וכן הלאה וכן הלאה.
אתה מתכנן לרצוח מישהו כדי להיות מפורסם?
 

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
מחונן רק אומר היכולת ללמוד מהר חומר.
אפילו לא קרוב.

מחוננות היא יכולת גבוהה עד לכדי מצוינות. תיאורטית אפשר לקחת את זה לכל מקום וכל נושא, אבל לוקחים את זה בדרך כלל אל המקום של האינטליגנציה והשכל.

נושא המחוננות האינטלקטואלית (המחוננות השכלית) היא נושא מוזנח בצורה נוראית, למרות ששכל יותר חשוב מאינטליגנציה, וזאת (הזנחת המחוננות האינטלקטואלית) בעקבות חוסר הידע וחוסר היכולת עד כה, למדוד שכל, ועיקר הדגש הוא על המחוננות האינטליגנטית, למרות שגם אינטליגנציה לא יודעים למדוד מי-יודע-מה, ולמרות שאינטליגנציה, כאמור, פחות חשובה משכל.

כאשר אתה אומר "מחונן רק אומר היכולת ללמוד מהר חומר", אתה מתייחס אל המחוננות האינטליגנטית פחותת החשיבות, שעליה נמצא כיום עיקר הדגש, אך רק להביט אחד.

אולי היה אפשר לטעון שאתה פשוט "לא מרחיב", אבל הבעיה שלך היא שההגדרה שלך נופלת אפילו מההגדרות הנכונות המצומצמות ביותר.

מושג האינטליגנציה מתייחס למנועי המוח ומושג השכל מתייחס לתוכן המוח. מנועי המוח נמצאים בעיקר באונה הקודקודית ובאונה הרקתית ותוכן המוח נמצא בעיקר באונה הפרונטלית.

מנועי המוח, בהגדרתם המצומצמת ביותר, היא היכולת לקלוט, לעבד, לאחסן ולשלוף, עם דגש על מהירות עשיית הדברים האלו. תוכן המוח מנגד, משמעו "מה אנחנו יודעים".

מחוננות אינטליגנטית משמעה יכולת גבוהה עד לכדי מצוינות לקלוט, לעבד, לאחסן ולשלוף, עם דגש על מהירות עשיית הדברים האלו, וזאת בניגוד לדבר המצומצם להפליא שכתבת בתור מה זה "מחוננות" (אינטליגנטית). כפי מה שאתה רואה, אף-אחד מהדברים האלו הוא לא שכל, ושכל אינו בהכרח מגיע עם הדברים האלו.

כאשר יש לנו אנשים עם אינטליגנציה גבוהה אבל בלי הרבה שכל, אנחנו מקבלים אנשים מסכנים ומתוסכלים עם תחושת יכולת ומסוגלות גבוהה, אבל ללא השכל שצריך בשביל להוציאה לפועל או בשביל שיהיה מה לעשות עם המנועים היפים האלו, ואז אנחנו מקבלים אנשים כמו SupermanZW, בעל שם המשתמש האירוני.

מחוננות אינטלקטואלית, היא לדעת ממש ממש המון דברים, הרבה יותר מכל שאר האנשים. אני אהיה דוגמה טובה לכך 🤷‍♂️
 

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
משה לא התעלל ברון מספיק שאתה מפיל עליו את היצור הזה?
עוד קנאי |נחמה|
לשקר הזה אין רגלים.
אני לעולם לא משקר. לקח שדיברגנט חדש לדוגמה היה צריך ללמוד בדרך הקשה. או שאולי בעצם לא, הוא כל-כך טיפש עד כדי כך שמי יודע, אולי עד עכשיו הוא עוד לא הצליח ללמוד וזאת למרות כל הפעמים שהוא אכל אותה בנושא והושפל עד אפר ועפר. ככה זה כשהעקומת למידה אפס כמצופה מאנשיו |נחמה|
הסיבה היחידה שאני מכיר את הביטוי (יחסית חדש) הוא שבפעמים הראשונות שכתבת פה דיברת על ששיבצו אותך למב"ר במקום למחוננים.
מעולם לא כתבתי ששיבצו אותי למב"ר במקום לבית-ספר למחוננים המותאם לצרכיי. כתבתי ששובצתי לכיתת מתקשים מסוג אחר, אתה התחלת להגיד ששובצתי למב"ר, ולמרות שתיקנתי אותך מספר פעמים, מעולם לא למדת.

זה לא משנה לאיזו כיתת מתקשים כן שובצתי כי אני כלל איני מתקשה (אז או היום) ומקומי הראוי עבורי היה בית-ספר למחוננים.

אשמח אם גם תוכל להתייחס אל נושא השרשור. מה קורה בבתי-ספר למחונים? מה הפסדתי בעקבות כישלונו של משרד החינוך לזהות אותי ולשבץ אותי לבית-ספר למחוננים המותאם לצרכיי? אולי יהיה לי מזל וזה בעצם לא כזה מדהים כי אולי כמו מה שמדינת ישראל, והאנושות בכלל, אינן יודעות לזהות מחוננים, ככה הן גם לא יודעות מה לעשות איתן מרגע שמצאו אותם (או כך נדמה להם. זיהוי המחוננים כיום הוא כל-כך גרוע עד כדי כך ששניים מתוך כל שלוש תלמידים בכיתות ובתי ספר למחוננים הם אינם מחוננים כלל |נחמה|).
אתה לא יכול לקחת את מי שהציונים וההישגיםשלהם היו מעולים כהצדקה לבינוניות שלך
אני לא בינוני. אני גאון עצום מימדים. בינוניות בציונים זה משהו אחר. הציונים וההישגים שלהם בלימודים לא היו מעולים כלל או כלל. הבאתי אותם כהוכחה וכהדגמה למה שידוע עבור כל אדם המתמצה בנושא מזה כמאתיים שנה ויותר-ציונים הם לא מדד אמין לא לשכל ולא ליכולת. נקודתי הוכחה.
גם הטענה על הציונים ה"נמוכים" של איינשטיין הייתה בגלל שלצד הצטיינותו במקצועות שעניינו אותו, הזנחתו מקצועות אחרים גרמו לכך שהוא לא קיבל מלגה מלאה (מה שחייב אותו לעבוד במשרד הפטנטים במקביל ללימודיו)
אז אתה מודה שהוא הזניח מקצועות וקיבל ציונים נמוכים עד בינוניים? אז מה אתה רוצה?
ציוניך הנמוכים
בפעם העשרת אלפים, הציונים שלי לא נמוכים, אבל אתה טיפש מידי מכדי להבין את זה גם לאחר עשרת אלפים פעמים, כמו מה שלאחר עשרת אלפים פעמים אתה עדיין טיפש מידי מכדי להבין שאני מעולם לא הייתי בשום כיתת מב"ר.
הם מדד למשהו אחר:
אז אתה מודה בעובדה שציונים הם מדד גרוע לשכל, כפי מה שמודגם במקרי אלן טיורינג, אילון מאסק, ברק אובמה, דונלד טראמפ, תומאס אדיסון, אלברט איינשטיין, מילבה מאריץ', ניקולא טסלה ואינסופר נוספים?
אתה לא מצליח לזכור
ולא מצליח להבין
הציונים שלי לא מעידים על שום דבר שכזה. הציונים שלי שהם נמוכים והציונים שלי שהם בינוניים, אם נשאיר בחוץ את הציונים שלי שהם גבוהים בטירוף, הם עדות לזה שלא לימדו אותי ללמוד ו/או לא אכפת לי.
לכן לא התקבלת לתואר באוניברסיטה עם תנאי קבלה
לא התקבלתי לתואר באוניברסיטה עם תנאי קבלה כי מעולם לא ניסיתי להתקבל לאוניברסיטה עם תנאי קבלה.
ועכשיו זה מה שימנע מהתואר שלך לקדם אותך לתארים מתקדמים או עבודה
עובדה שלא, כי עובדה שאנשים עם ציונים נמוכים, בינוניים, גבוהים, מעורבבים או מה שלא יהיה, הכול חוץ מ"נכשל", יכולים להתקבל לתארים מתקדמים באוניברסיטאות הנכונות במקומות הנכונים ולאיזה עבודות שהם רוצים, כי מרוב שיש מוסדות ועבודות, תמיד יהיו מוסדות ועבודות שיקבלו אותם, שלא לדבר על כל הפרוטקציות שאני זכאי להן וצפוי לקבל בגלל היותי גאון עצום מימדים.

ככל שאני יותר מדבר איתך, ככה אתה יותר ויותר נראה טיפש באותה הרמה של המומחה לקנונית הסדר העולמי, שאתה, ככל שאני ממשיך עוד ועוד לדבר איתך, אתה יותר ויותר נראה לא מבין שום דבר מהחיים שלך, כמוהו.

או שאולי זה ספציפית הנושא של היכרות עם העולם, המציאות והחיים ואיך ששלושת אלו עובדים, או אולי משהו מצומצם יותר מזה, כל הנושא של לימודים, ציונים, בתי-ספר ומוסדות להשכלה גבוהה.

טוב, תקשיב, אל תרגיש רע. כל אחד מאיתנו טיפש באותה הרמה של המומחה לכלום ושום דבר בנושא ספציפי מסוים כזה או אחר, כפי מה שהוא טיפש ברמה הזאת בכל הנושאים 🤷‍♂️
זו בעיה קשה
אין שום בעיה. הבעיה היחידה פה היא שאתה לא מבין מהחיים שלך בכל הקשור ללימודים, ציונים, בתי-ספר ומוסדות להשכלה גבוהה.
אתה מתכנן לרצוח מישהו כדי להיות מפורסם?
למה אתה כל הזמן מדבר עליי ועל רציחות? זה יותר גרוע מהתקופה ההיא שכל הזמן היית מדבר עליי ועל סקס.

אני הגאון עצום המימדים מאור פז, שחוכמתו כה אדירה שהיא עולה על חוכמתם של אלברט איינשטיין, ניקולא טסלה, לאונרדו דה וינצ'י וארכימדס. אני הולך להיות מפורסם הודות לחוכמתי האדירה והישגיי הרבים עבור האנושות.
ללמוד מהר
לזכור מעולה פרטים קטנים
לענות מהר
להיות מסוגל להבין תמונה מלאה ממעט פרטים.
מחונן זה מושג שבעיקרו מתייחס, או אמור להתייחס, לשני דברים, למרות שתיאורטית, אפשר להשאיל את המושג לאינספור תחומים.

שני הדברים האלו, הם אינטליגנציה ושכל, אבל בגלל שלא יודעים למדוד שכל, בגלל שאפילו לא מנסים, ולמרות ששכל יותר חשוב מאינטליגנציה, הדגש היום על המחוננות האינטליגנטית, במקום המקום שבו צריך להיות הדגש, שזאת כמובן המחוננות האינטלקטואלית, וארבעת הדברים שציינת, הם אכן סממנים של המחוננות האינטליגנטית, פחותת החשיבות, שעליה אכן שמים כיום את הדגש.
הוא מתקשה להבין שאגומניה זה משהו אחר לגמרי.
אני לא סובל מאגומניה. ההערכה העצמית האדירה שלי פשוט מבוססת על יכולותיי האדירות והישגיי האדירים, בצורה הגיונית ומובנת.
 
למעלה