געגוגי לבגין

אד

New member
געגוגי לבגין../images/Emo23.gif

ברכות על הפורום! אני לא שייך לזרם שלכם בכל זאת רציתי לישאול מה הכיוון של אריאל שרון? אחד המנהיגים הכי תקועים שהיו למדינת ישראל,אף יותר משמיר. געגועי לבגין היום יותר מתמיד,מנהיג אמיתי,כריזמתי,איש חזון שנתן לעם תיקוה שאפשר גם אחרת.חתם על חוזה שלום היסטורי עים מיצרים ולמעשה הקים היסודות להקמת מדינת פלשתין. הליכוד תקוע היום בכול התחומים:חברתי,כלכלי,ביטחוני. עד מתי הכיבוש ימשך?
 

Charlie

New member
אד

עצם זה שאתה כשמאלן מתגעגע לבגין זה אומר הכל - rest my case. לגבי שרון, הוא לא תקוע - הוא איטי (אולי מפאת משקלו?!). ויש לו כיוון - הוא הכריז על כך - מדינה פלסטינית. זה הויכוח שקיים גם כיום בין המערך לליכוד. שניהם מסכימים על מדינה פלסטינית עצמאית שבירתה י-ם ופינוי ישובים. הם רק רבים מה יהיה גודלה של אותה מדינה, היכן תתחיל ותסתיים הריבונות הפלסטינית במזרח העיר ואילו ישובים יפונו. לא ששמיר היה צדיק גדול אבל הוא באמת היה תקוע וזה עדיף על איטי במקרה הזה.
 

אד

New member
שרון -איטי מאד-Charlie

אהלן Carrlie !מסכים איתך ששרון איטי[תקוע]. אכן הוא הזכיר מדינה פלשתינאית . הנושא החשוב ביותר עבורי כאזרח ללא קשר לפוליטיקה,שמנהיג ניבחר יגלה אחריות כלפי העם שלו. אים תעבור על הנושאים העומדים על הפרק:כלכלה,אבטלה,עוני מדאיג,פער חברתי הולך ומעמיק,חסרי דיור[הומלסים],עולים חדשים,תיירות[שאין],וביטחון. מנהיג אמיתי היה ניכנס למשא ומתן ללא תנאים מוקדמים[7 ימים של הפסקת אש] עכשיו ומיד למען העם הזה שרוצה לחיות בשלום. שנינו וכולם יודעים שרק משא ומתן ופיתרון של שלום יפתור את המצוקות החברתיות הקשות כמו הביטחוניות. בבירכת שלום וימים יפים
 
שוב מחלת הזיכרון הקצר פקדה אותך

הרי בתקופת ממשלת ברק אהובכם ניהלתם מו"מ ללא תנאים מוקדמים. ומה יצא מזה? עוד הרוגים ועוד שפיכות דמים. ולמה? ראה באתר של ליכוד1 את דברי מתאם הפעולות ביש"ע: ערפאת לא יפסיק ללחום גם אחרי נסיגה מלאה לגבולות 1967, כי הוא רוצה את זכות השיבה (שגם אותה נתתם לו חלקית, אך הוא לא הסתפק בכך).
 
לא לפגוע בבגין..................... בגין לא הקים כל יסודות למדינה פלשתינית............ הוא דיבר על אוטונומיה מוניציפאלית.............. ולא על מדינה !!!!!!!!!!!!!!
 
תן להם לשקר, דני. שיהנו מזה.

כל הטיעונים של השקרנים מימין ומשמאל כאילו בגין הקים בקמפ דיוויד את המדינה הפלשתינאית הם שקר וכזב. כבר מזמן רציתי לפרסם מאמר בנושא שיסביר זאת, אבל קוצר זמן מנע את זה. בגין היה משפטן וידע מה המשמעות של כל מילה בהסכם מבחינת דיני החוזים. זו היתה הגדולה של הסכמי קמפ דיוויד: הם איפשרו לכל צד לתת להם את הפירוש שלו. דקויות קטנות עשויות להיות בעלות משמעויות גדולות, ובגין הבין זאת וניצל זאת. שלא לדבר על זה שבגין ניצל את תקופת השקט הבינ"ל בין 1977 ל1982 כדי להקים את רב ההתנחלויות, שהן כרגע הדבר היחיד שמונע נסיגה חד צדדית לגבולות 1967. חבל לי. המנהיג הגדול הזה סבל כל-כך הרבה שקרים בחייו. למה לפחות אחרי מותו לא נותנים לו מנוח? הרי הוא עצמו הבהיר מליון פעם שהכוונה היתה לאוטונומיה שלא תהיה אחראית בנושאי חוץ, ביטחון והתישבות יהודית. כנראה שאין גבול לרשעות של האנשים.
 

אד

New member
תירוצים למילחמה|עזרה

אהלן! תיקון קטן:אמרתי שבגין הקים היסודות למדינה פלשתינאית. בגין בניגוד לשרון היה איש חזון. מה שעמד לנגד עיניו היה טובת העם בלבד. שום אינטרסים אישיים בניגוד לשרון שמוביל אותנו לימים אפלים של מילחמות. הימין לצערי מחפש כל הזמן תירוצים להישאר במצב הזה של כיבוש,מילחמה,שליטה בעם אחר,שלילת זכויות מעם אחר והפרת אמנות וחוקים בילאומיים.בגין הבין את מה שאתם לא מבינים עדיין:העם הזה רוצה לחיות בשלום,העם מאס במילחמות ושפיכות דמים. השלום עים מיצרים=דוגמא קלאסית למנהיג אמיץ שהיה מוכן להחזיר שטחים למען השלום.לימין היום אין שום תוכנית מלבד דמגוגיה. בבירכת שלום וחיים יפים
 

Charlie

New member
בינתיים, אתה היחיד שמסתיר את האמת

על מה הסכימו בקמפ-דייויד? שאם תהיה סתירה בין הפרשנות הערבית לפרשנות העברית יכריעו האמריקנים בפרשנות לעותק באנגלית. לא צריך להיות בעל תואר ביחב"ל כדי להבין את פרשנות הסטייט-דיפרטמנט... כלל לא משנה למה התכוון בגין. למי זה אכפת? בגין בעצמו לקח ת´רגליים ועזב כבר ב-83´. הרי מה היה הבסיס לאוסלו? קמפ-דייויד!! אמת, יש שוני עצום בין שני ההסכמים אבל רבין ופרס ידעו להשתמש יפה בהסכם של בגין. יתרה מכך, פינוי ישובים ביש"ע ובגולן הוא, ע"פ השמאל, ניתן הודות "לתקדים בגין וימית". טול קורה מבין עיניך, היום זה לא חשוב מה רצית ולמה התכוונת - חשוב מה מבינים בצד השני. ואוי לנו מה הבינו הערבים והאמקנים ואף השמאל. נסיים ב-2 ציטטות על האוטונומיה הזו שהיא השער למדינת פלסטין חבלנית: 1) "הצעתי לישראלים לספח את השטחים החשובים להם ביטחונית כי שאר השטח(של האוטונומיה) יהפוך למדינה פלסטינית" הנרי קיסינג´ר 2) "אינני נותן אגורה שחוקה בעד האוטונומיה של בגין" י. רבין ז"ל.
 
שוב אי דיוקים

ראשית, קראתי כרגע את ההסכם, איפה כתוב שהפרשנות האמריקאית קובעת? הרי האמריקאים התנגדו להתנחלויות, מישהו קיבל את דעתם? מה שחשוב הוא מה שאנו מתכוונים ועושים, וכך נהג בגין בסוגיית ההתנחלויות שהיום מאפשרות את ישיבתך ביש"ע. לולא הן, כבר מזמן היינו בגבולות 67, כי דבר לא היה מונע את הנסיגה, כפי שלא היה דבר כזה בלבנון. לשיטתך, אם מה שקובע זה מה שאמריקה חושבת, איך סיפחנו את הגולן ואיך יצאנו למלחמת של"ג? הרי היא התנגדה לכל זה!! (על הכור העיראקי אני לא מדבר). שנית, בהנחה שהנוסח האנגלי הוא המחייב, מדובר שם על ממשל עצמי ואוטונומיה מלאה. מה הקשר בין זה לבין מדינה? שלישית, אם קיסינג´ר ורבין עוותו את ההסכם והפכו אותו תוך שימוש בשקרים לבסיס לאוסלו, למה אני צריך ללכת בעקבות השקרים הללו? רביעית, גם בני בגין תומך בהסכמי קמפ דיוויד המקוריים, ומתנגד חריף לאוסלו. גם הוא שקרן? לסיכום, כנראה שיש לך איזו בעיה אישית עם האיש (בגין) ודרכו. זכותך. אבל אנא, למד ממנו דבר אחד: דבר אמת.
 

אד

New member
ל"בגיניסט"../images/Emo42.gif

כניראה לא קראת מה שכתבתי,כל חיי הייתי ליכוד. תיקרא מה כתבתי על בגין ותבין. אתה מסלף ומשמיץ,חבל. אני מפנה אותך שוב לאמנת זנבה בנושא השטחים.[ישראל חתומה]. אין כאן מקום לפרשנות אלה חוקים בינלאומיים. שטחים תמורת שלום. למדינה כובשת אסור לישב שטחים כבושים. געגועי לבגין בהחלט,הוא היה מנהיג אמיתי שחשב על טובת העם בלבד. דמוקרט אמיתי ואיש זכויות אדם. שלום וחופש לכל
 
למעלה