ישראל כץ צודק- זהירות ממחבלים בכנסת

שי ק

New member
ישראל כץ צודק- זהירות ממחבלים בכנסת

ח"כ ישראל כץ אמר בספק רצינות ספק צחוק שהוא מביט היטב על ח"כ דהמשה שמא הנ"ל מסתיר משהו מתחת למעילו. בתגובה זכה לביקורות הרגילות מצד צווחני השמאל וחבריהם הישמאלים. אבל מה לעשות שהאמת חזקה יותר מהתעמולה במקרה זה: ח"כ דהמשה הוא מחבל שכבר ישב בכלא על עברות של פגיעה בבטחון המדינה בשנות ה70. העובדה שסיים לרצות את עונשו וכעת הוא נבחר ציבור לא משנה את העובדה האחרת שהוא נותר טרוריסט. + מזל טוב לפורום החדש.
 
אל תכעס עליהם, יש להם בעית זיכרון

תקרא את ההודעות למטה: שכחו את אלטלנה. לא מבינים על מה אני מדבר כשאני מספר להם שכדורים עפו משמאל לימין.
 

אביסון

New member
שי ק - אנחנו איתך

נודע לי לפני רבע שעה שבעקבות תליית המודעות בשארה חיזבאללה בהן הופיע מספר הטלפון שלך, קיבלת איומים לגבי המשך הקריירה האקדמאית שלךץ ובכן, שוב הוכח לדאבוני כי אוניברסיטת ת"א היא מעוז חמאס, שוב הוכח כי כשהשמאל מסית - אזי הכל בסדר וכשמישהו מהימין "מעז" לבקר את כניסתו של רב המחבלים לשערי הקמפוס, ישר קמים כל המתייפייפים, "מלקקי הטיבים" למיניהם, שכמובן חושבים שהם צריכים ללמד את כולם מהי דמוקרטיה הולמת. על כל פנים, יהיה טוב.
 
נמשיך להניף את הדגל!

אביסון היקר, אולי שי בחר לא לענות או אולי הוא פשוט לא שם לב להודעתך, אז הרשה לי לענות במקומו - הימין בזמן האחרון רק גדל, כך בכל הארץ, וכך גם יהיה באוניברסיטת תל-אביב. חוגי הימין הנאורים המתקיימים באוניברסיטה לא מתכוונים לתת למעוז השמאל לדכא ולהשפיל אותם, כפי שהוא מתיימר לעשות - הדגל ימשיך להיות מונף, בכל הכוח ועד לשיא הגובה. וכן, באמת יהיה טוב!
 

שי ק

New member
תודה אביסון

התברר שאפילו ח"כ אמנון רובינשטיין ממרץ דחה בשאת נפש את ההזמנה לכנס המחליא הזה. באשר לסכנה ל"קריירה האקדמאית שלי" אני עדיין מצטער שהאיומים לא הועמדו במבחן, אבל יהיו עוד מודעות... כנראה שלכבוד סיכומי ועדת אור, אתלה כרזות תמיכה במשטרה שפטרה אותנו מ13 מחבלים. עד היום לא ברור איך צלפי המשטרה הצליחו לפגוע בתוך כל המון הפורעים והמחבלים רק ב13 הערבים התמימים היחידים שלא התפרעו, לא עשו שום דבר אלא רק עברו במקום, וכולם בכלל השתייכו לתנועות איחוד הלבבות בין יהודים לערבים. אולי הועדה צריכה לחקור את טיב הטלסקופים.
 

אד

New member
הליכוד הפך למיפלגה גיזענית

אין פלא אחרי ששרון הזמין את מולדת וישראל ביתנו לקואלציה. מה זה אומר על שרון? ההיסטורי תישפוט. אבל ברור ששרון הוא אנטי ערבי.וערבי הוא מיזרחי. האים שרון שונא גם מיזרחים? עומרי שרון הבן קרא לחברי המרכז:"אידיאנים" מעניין היכן הוא חונך אים לא בבית אבא. רוב הליכוד הם מיזרחים ואינדיאנים הם פיראי אדם. חומר למחשבה. פעם הנפתם את הדגל החברתי. היום מונף הדגל הגיזעני. יום עצוב. רק שלום יביא ביטחון
 
למעלה